Thursday, October 27, 2011

Muntah #10

Lapar, lapar. Dari tadi Joe rasa lapar. Dia lapar sangat. Memang dah tak tahan kelaparannya. Kalau para aktivis sibuk dengan kelaparan di Somalia, Joe lebih 10 kali ganda lebih sibuk memikirkan kelaparannya. Sungguh, tahap kelaparan Joe berada di skala ekstrim.

Joe keluar, hendak makan, tapi tak ada dolar. Joe mundar mandir di belakang lorong gelap Vain City. Ada ramai ayam. Joe nak ayam. Joe nak ayam yang pejal, empuk lagi ketat. Tapi kalau nak ayam yang pejal, empuk lagi ketat, kena pakai dolar. Joe tak ada dolar dalam kocek. Kocek seluar pun koyak. Kalau letak penny dalam kocek pasti cicir tengah jalan.

Joe dah tak tertahan lagi nafsu laparnya. Air liur Joe yang busuk bau bir sauh murah yang dia kutip tepi Seben Eleben terus menerus meleleh. Sesekali macam zomba yang kehausan flesh flesh dan darah darah hiumen yang fresh fresh belaka.

Tiba tiba hidung Joe dapat detek satu bau yang sungguh wangi. Wangi mengalahkan bau perfium mahal. Wangi mengalahkan bau Joe yang busuk masam kepam akibat sikap Joe yang sangat malas mandi. Mandi pun tunggu air hujan turun. Kalau tak ada hujan, Joe tak akan mandi.

Joe mula mencari cari bau itu. Wangi! Joe tersenyum. Joe nampak satu kelibat seorang lady. Lady yang sangat indah. Indah sekali. Lady itu yang berketinggian sederhana, spesies tipikal lady malaya. Berambut lurus persis seorang model iklan rebonding. Berkulit sawo matang, mukanya licin, licin sekali. Mata yang bundar, berbulu mata lentik dan lebat. Kening yang tinggi ala ala Jiana Jain. Hidung yang sederhana mancung, bibir yang merah. Semerah delima. Cantik. Joe tertawan.

Joe perhatikan lady itu dari jarak 10 meter. Lady yang bergaya bak seorang primadona itu kelihatan anggun dengan gaun merahnya. Gaun yang berbentuk V di bahagian dada menyerlahkan lurah seksi milik si lady. Sedap. Lady ini sedap kalau dapat makan. Lady cantik itu sedang asyik menunggu bas di perhentian bas. Joe makin tertawan, Joe makin dekat.

Hi you.

Lady itu berpaling. Belum sempat dia membalas, Joe dengan rakus menutup mulut lady cantik itu. Joe menyeret lady itu ke semak samun belakang lorong lorong maksiat durjana berleluasa.

Joe pun memulakan ritual batinnya. Dia seakan mabuk, mabuk melayan ritualnya. Lady itu makin lama makin lemah. Dan lalu membiarkan sahaja Joe memuaskan nafsunya. Joe nak ayam, tapi Joe tak ada dolar. Sekali, Joe jumpa ratu. Joe terus rembat. Joe makan free lagi malam ni.

Joe cari lubang dekat lady tu. Ah, jumpa. Joe senyum. Cucuk. Cucuk. Cucuk. Sedap. Sedap. Sedap. Henjut. Henjut. Henjut. Ah. Ah. Ah. Joe stim masa sendiri. Joe terasa nikmat yang amat sangat.

Malam tu Joe kenyang. Kenyang yang tak terhingga kenyangnya. Joe dapat makan ratu segala ayam. Yang indah, cantik, empuk, ketat, pejal. Ah, semuanya enak belaka.

Joe tak pernah tinggalkan sisa makanan. Mak Joe ajar, tak baik membazir. Jadi, Joe tak biarkan lady tu macam tu sahaja. Joe selalu bawa dagger 6 inci dalam poket. Joe selalu asah dagger tu. Joe selalu pesan pada diri sendiri, lepas makan ayam, kena hilangkan ayam tu.

Joe kerat kerat lady itu. Kerat kepada seberapa banyak bahagian yang dia boleh. Waktu kerat, darah segar lady yang masih dara tapi dah hilang dara sebab Joe yang hilangkan, itu memancut mancut kena muka hodoh Joe. Joe tak bazirkan darah tu. Dia jilat. Hmm. Manis, Joe suka darah manis. Joe hisap hisap lagi darah lady itu.

Joe hisap hisap dada lady itu. Hmm. Sedap. Darah di dada lady itu manis sangat. Dada yang pejal dan mekar itu dijilat jilat. Joe puas. Joe kenyang.

Dekat belakang lorong ada satu pokok yang besar sekali. Sangat rendang. Setelah puas Joe mengerat ngerat lady itu sehingga hancur lumat, Joe gali tanah bawah pokok itu lalu Joe susun elok elok setiap keratan anggota badan lady itu. Selesai tanam, Joe sedekah kan doa untuk lady itu.

Hey, delicious lady, may you rest in peace.

Joe beredar sambil tersenyum kekenyangan. Burpp.

3 comments: