Wednesday, September 21, 2011

Muntah #8

Laila termenung. Dia duduk di situ. Siti pun sama. Sambil galak menjilat lollypop strawberry kegemarannya. Sesekali seperti aksi porno seorang jalang sedang enak menjilat penis tipikal 6 inci.

Siti..

Yep. Kenapa?

Aku rindu la..

Rindu aku?

Huh.. Malas nak cakap dengan kau.

Okay okay. Kau rindu dia. So kau nak buat apa?

Nak jumpa dia.

Kau gila?! Dah lama hidup?

Apesal pulak? Jumpa je. Bukan aku buat apa pun dengan dia.

Memang lah kau tak buat apa apa dengan dia. Tapi kau tak ingat ke dulu?

Bila?

Insiden tu.

Ah. Baru kena sekali takkan nak melatah dah kot. Aku sayang dia. Aku rindu dia okay. Tak kira. Aku nak jumpa dia.

Dan Laila terus bangun dan menuju ke Apartment Cempaka. Tanpa dihiraukan pesanan Siti. Apa yang penting, perasaannya terhadap lelaki itu. Rindunya terbalas. Itu yang paling utama.

Laila mencapai Nokia X5 warna merah jambu pemberian Zaid lalu terus membuat panggilan.

Hello you.

Yes dear. Kenapa call?

Zaid.. You kat mana. I depan rumah you ni.

Oh I ada ja kat rumah. Tunggu jap I bukak pintu.

Pintu dibuka. Wajah yang dirindui Laila terpacul di depannya. Dia tersenyum. Seakan terasa rindunya akan berbalas. Dibalas dengan satu kenikmatan. Kenikmatan yang hanya dia tahu. Hanya mereka tahu.

Zaid, I rindu you.

Dan mereka saling tersenyum, merangkul pinggang, melagakan hidung, merapatkan bibir, menyimpulkan lidah, lemas di dalam nafas berahi masing masing.

Pakaian dibuka. Sehelai demi sehelai persalinan yang membaluti tubuh montok milik Laila dicabut. Bra size cup 32b terlerai, terserlah buah dada putih gebu pejal miliknya. Zaid semakin rancak, digomolnya tubuh perempuan itu sepuas-puasnya. Laila semakin tenggelam dalam belaian berahi Zaid. Tewaslah dia di dalam dayungan padu Zaid.

Dan mereka kini berada di posisi menonggeng. Zaid semakin padu mendayung senjatanya. Laila semakin hampir ke inzalnya. Di saat orgasma hampir tiba, di saat klimaks makin dekat..

CUKK.

ARGHH!!

Satu tikaman tepat mengena pinggang kiri Zaid.

ARGGHH!! Sebelah lagi ditikam sepenuh hati. Laila terkejut, klimaksnya mati. Zaid terkulai menahan sakit.

Kau sialan!

Tanpa dapat dikawal, Rose membenamkan pisau pemotong daging ke dalam vagina milik Laila. Ditorehnya ke atas dan ke bawah. Dihunusnya pisau itu ke dada kiri Laila. Ditorehnya puting milik Laila. Dipotong kedua dua belah buah dada empuknya. Dibuang dan dicampaknya jauh jauh di penjuru bilik itu.

Laila hampir putus nafas. Hampir tiba ajalnya. Rose masih tidak puas hati. Namun dibiarnya Laila mengerang, seksa menahan sakit.

Rose pergi mendekati Zaid. Penis Zaid yang tadinya tegang kini lembik dipegang kuat oleh Rose.

Suami jahanam!

Tanpa belas Rose memotong satu satunya senjata berharga milik suaminya. Sikit pun dia tidak hirau akan tangisan dan rayuan suaminya. Dia marah, sangat marah.

Botol asid dicapai lalu disimbah asid celaka itu ke atas tubuh sasa milik Zaid, di simbah ke atas luka luka berdarah di badan Zaid. Dan Laila turut di celakakan oleh asid jahanam itu.

Dia ke dapur lalu mencapai minyak tanah. Tubuh Zaid dan Laila yang hancur dimamah asid itu disimbah dengan minyak tanah dengan penuh selamba. Rose tidak menghasilkan satu pun ekspresi di mukanya. Ibarat dia hanya ingin membakar surat khabar lusuh.

Lighter dinyalakan. Lalu dicampak ke arah mereka berdua.

Nerakalah tempat kau berdua!

Rose tersenyum puas.

3 comments: